...og mange flere!

 Med ZOHO applikationer har du mulighed for at tiltrække, fastholde og gøre flere kunder glade. Giv din virksomhed vokseværk med ZOHO applikationer, der giver dig det fulde overblik over hele din kundedatabase, så du nemt kan følge op på kunder, monitorere dine potentielle kunder, samt yde den bedste service til dine nuværende kunder.

Som officiel ZOHO Alliance Partner i Danmark ser vi det som en enestående mulighed, at kunne tilbyde værktøjer der er professionelle, lette at tilpasse og ikke mindst gratis! Vores service består i at assistere dig og din virksomhed med at få det hele implementeret, og sikre os at i får udbytte af de mange forskellige produkter ZOHO tilbyder, til glæde for både din virksomhed og ikke mindst kunderne. Med et kunderelationssystem, CRM system, sikrer du dig fuldt overblik over dine kunder, hvilket betyder at du og din virksomhed i sidste ende kan tilbyde en bedre service til den enkelte kunde.

En ZOHO konto til det hele

Når du først har oprettet en konto på et af ZOHOs produkter, har du adgang til alle de øvrige ZOHO produkter. Når du har oprette login og password kan du ofte de øvrige applikationer ganske gratis med de samme login, og se om programmet er noget for dig. For at maksimale ud af dine ZOHO applikationer, anbefaler vi at taler med os først om mulighederne, det er ganske gratis og uforpligtende.

Lad os aftale et møde med det samme.

Du har her muligheden for, at udvide eller udskifte dine nuværende software løsninger med nye gratis eller prisbillige ZOHO programmer, der kan hjælpe dig med at opstille, og ikke mindst opnå dine mål for virksomheden. Vi er stolte over at kunne tilbyde ZOHOs produkter til kunder på det danske marked, og sidder klar til at hjælpe dig og din virksomhed i gang allerede i dag.

Siden deres start i 1996 er ZOHO’s værktøjer blevet udviklet ud fra de ønsker som brugerne har. Det betyder at det er brugervenligt, og designet med henblik på minimal indsats og maksimum udnyttelse. Implementeringen af ZOHO CRM kan frigive en masse ressoursercer i den virksomhed, samtidig med at kundetilfredsheden øges, og nemmere kan tilpasses den enkelte.