The connector will add new fields in Lead and Account modules
New fields: CVR number + Account Registered Capital + Registered Employees
If CRM account already hase same fields in Lead and Account module, the fields labels will be added with “1” after the name. (This can not be changed after the install)
Before installation user has to ensure these fields (Label names) is not already used in Lead and Account modules
If they are; please re-name fields before making installation. This will secure user to know the difference and maybe merge data to the new connector field after installation.
Install the connector
Log in to Zoho CRM as Super Admin
Click the link “Install now” in the email received
Decide setup permission and finish installation
USE the connector
Create Lead or Account
Go to Leads or Account module and “Create new”
Click button “Search CVR” to open the search
Enter Company name or CVR number to search
Click Create and then open the new Lead/Account
Update Lead or Account
Go to a Lead or an Account “edit”
Click on CVR Search Update
Validate result and choose to update or cancel
Hent CVR eller Virk.dk informationer til dit Zoho CRM
CRMzone tilbyder denne integration gratis til alle vores kunder. Installationen tager kun få minutter og så er du igang.
Hvordan – på dansk
HVORDAN – installation
Forbered før installation
Integrationen vil oprette nye felter i 2 moduler, Lead/Kundeemne og Account/Konti
Nye felter: CVR number + Account Registered Capital + Registered Employees
Hvis der allerede er felter med samme navn/fields label i Lead/Kundeemne og Account/Konti modulerne, vil der blive tilføjet er tal efter felt navnet: “1”. (Dette kan ikke ændres efterfølgende)
Bruger skal før installation sikre, at der ikke er felter med samme navn i forvejen.
Hvis der er; Det bedste er at omdøbe felt navne på de eksisterende felter inden installation. Dette vil sikre, at der ikke er forvirring mellem de 2 felter. Bruger kan evt. efter installation beslutte kun at bruge det nye felt og flytte evt. eksisterende data over i dette felt.
Installer integrationen
Login til Zoho CRM som Super Admin
Klik på linket “Install now” i email
Gennemgå setup og afslut installationen
HVORDAN – bruges funktionen
Opret Kundeemne og Konto
Gå til Kundeemne eller Konto modulet og klik på “Opret ny”
Klik på knappen “Search CVR” for at åbne søgemulighed
Skriv firmanavn eller CVR nummer for at søge
Klik på “Create” og åben det nye Kundeemner eller Konto
Opdater Kundeemne eller konto
Gå til Kundeemne eller Konto modulet og klik på “Rediger”