Det handler ikke kun om teknikken bag, men også om udvikling af virksomheden
Formålet med dette trin er, at skabe et visult overblik over dine primære forretnings-, arbejds- og salgsprocesser, og identificere hvilke oplysninger der er kritiske for at gøre det muligt at gå videre til det næste trin. Se på, hvilke dele af din arbejdsdag er ineffektiv og vanskelig.
Dette inkluderer at sikre detaljerne af din data, såsom dine “Lead Source” kanaler, som kan variere fra sociale medier såsom Facebook og LinkedIn, til Goodgle adwords afhængigt af arten af din virksomhed.
Efter ovenstående overblik og beslutninger er på plads, kan vi bygge det bedste system. Som en del af dette trin vil vi være på udkig efter muligheder for at automatisere arbejdsgange.
Hele arbejdsprocessen her er baseret på, at hver opgave udføres, testes og tilrettes. og dette gentages igen og igen for hver enkelt opsætning og tilpasning.
Det er også her at den data vi har forberedt i første trin skal importeres. Med brug af excel ark og andre data værktøjer vasker og renser vi din data, så start på det nye system bliver så optimalt som muligt.
Når vi først har strukturen, har vi brug for at vide, hvem der bruger systemet, og hvad deres roller er i din proces. Vi bruger disse oplysninger til at kontrollere, hvilke data individuelle brugere kan se i systemet, og om de har tilladelse til at redigere og slette oplysninger eller kun har adgang til information.
Der kan også være et behov for at integrere til andre systemer, som fx økonomi system som e-conomic.
Derudover, er det vigtigt at skabe et overblik over din data. Med gode dashboards og rapporter kan du hele tiden sikre at være på rette vej.
Som med ethvert nyt system eller aktivitet, skal du lære at bruge det og fortsætte med at bruge det, som det er designet til at fungere. At udvikle nye vaner tager tid, og vi ved, når du begynder at bruge systemet, vil du identificere ændringer eller tilføjelser, du vil ønske at foretage, eller ny funktionalitet som du vil bruge, og det er her, du med god træning kan sikre at træffe gode beslutninger.
Virker det uoverskueligt at komme igang med et CRM system?
Med Zoho CRM, har du muligheden for at komme i gang hurtigt og nemt. Vi guider jer igennem implementeringen af systemet, indtil det hele virker som det skal! Når I skal implementere jeres nye CRM system, er det vigtigt at det bliver gjort korrekt. Vi vejleder, rådgiver og hjælper jer med opsætningen af jeres Zoho CRM system. Vi sørger for at i som kunde, slipper for ubehagelige startkomplikationer.
Pointen med jeres CRM system er at gøre jeres arbejdsgange lettere, og dermed er en grundig introduktion til hvordan netop i skal bruge det, afgørende for jeres oplevelse af produktet som helhed. ZOHO CRM giver jer det fulde overblik over jeres leads, potentialer og kunder, og giver de rette medarbejdere adgang til de rette informationer på rette tid, og gør det muligt for jer at optimere jeres daglige workflow.
Vi lytter til ønsker og behov, stiller kritiske spørgsmål og demonstrerer mulige løsninger og overvejelser. Med en gennemprøvet metode sikrer vi, at arbejdsprocesser bliver kortlagt, relationer diskuteres og datagrundlaget undersøgt.
Under opbygning og implementerings fasen er samarbejdet stærkest. CRMzones afprøvede Agile processer vil understøtte arbejdsgange der sikrer smidig opsætning, tilpasning og udvikling.
Under implementering er samarbejdet stærkest. Agile processer vil understøtte arbejdsgange der sikrer smidig opsætning, tilpasning og udvikling.
Om det er dybdegående Admin/Superbruger træning eller almindelig bruger træning, så tilpasser vi On boarding - træning, til det præcise behov.
CRMzone er en konsulentvirksomhed, med speciale i Zoho produkter og med fokus på implementering, tilpasning, rådgivning, uddannelse og facilitering ved procesoptimering.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret på Zoho nyheder.
Thank you for Signing Up |