Forstå, hvordan besøgende interagerer med dit websted i realtid. Brug denne indsigt til at udløse regelbaserede proaktive chat-samtaler.
Geolocer dine besøgende – Spor besøgendes “fodaftryk” – Personlig chat – Automatisk chat oversættelse – Identificer nye og tilbagevendende besøgende – start chats baseret på besøgendes aktivitet – Interaktive email kampagner – Skærmdeling
Zoho SalesIQ giver mig mulighed for nemt og enkelt at chatte med besøgende på min hjemmeside - uanset om jeg sidder ved skrivebordet eller er på farten. Desuden kan jeg se hvilke sider den enkelte har besøgt og det giver mig en idé i hvilke produkter personen er interreseret i.
Rebekka Hviid, Marketingkonsulent hos RebekkaHviid.dk
Forbind Zoho SalesIQ med Zoho CRM og forbedrer konverteringer via opfølgninger. Få bedre kontekst via historien om besøgende.
Tilføj kundeemner, kontakter, opfølgningsopgaver og potentialer lige fra chatvinduet.
Fra data til handlingsmæssige indsigter – CRM databaseret proaktive triggere – Konverter de besøgende, du chatter med, til kundeemner eller kontakter i CRM – Se dine tidligere interaktioner – Tildel opfølgende handlinger i CRM
Vores indbyggede mobile SDK – tillader samtaler i realtid i din mobilapp.
Tryk på meddelelser til brugere, chat på flere sprog, foretag et opkald, og gør meget mere.
Vælg mellem 15+ forudbyggede chatbot-skabeloner, træk og slip widgets som enkelt- og multiselektorer, kort, kalendere og vurderingsskalaer, der er tilgængelige i WYSIWYG-editoren
CRMzone er en konsulentvirksomhed, med speciale i Zoho produkter og med fokus på implementering, tilpasning, rådgivning, uddannelse og facilitering ved procesoptimering.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret på Zoho nyheder.
![]() | Thank you for Signing Up |