Zoho Desk

E-Komplet fik Ticket system og salgsstyring!

Hos CRMzone er vi specialiseret i kundedatabase systemet Zoho CRM, og vi rådgiver idag en række kunder i hvordan deres virksomheder kan det få optimale ud af Zoho CRM. Mange virksomheder ved ikke at de har brug for et CRM system til at danne sig et overblik over nuværende og potentielle kunder, og har måske svært ved at se hvordan det nøjagtigt skal implementeres for at komme virksomheden til fordel.

Hos CRMzone har vi mange års erfaring med implementering, monitorering og vedligeholdelse af CRM systemer. Med vores store erfaring ved vi også hvordan vi kan hjælpe netop din virksomhed, med at danne sig det store forkromede overblik over jeres kundedatabase.

Vi tilrettelægger den enkelte opgave efter Jeres behov.

Behovet hos E-Komplet

  • Behov for en bedre platform til support henvendelser
  • Deling af support henvendeæser personale i mellem 
  • En bedre måde at sikre opgave overblik og automatiserede alarmer

E-Komplet havde brug for overblik over deres support henvendelser og adgang til automatiserede processer

e-komplet crmzone zoho desk

Resultatet

Efter at have prøvet forskellige CRM løsninger gennem et par måneder, valgte vi Zoho CRM, da det passede ind i vores krav omkring en fleksibel løsning med mulighed for selv at kunne lave ledelsesrapporter og Dashboard.

Vi fik anbefalet at tage fat i Charlotte for at få hjælp til tilpasning af Zoho CRM til vores virksomhed.

Det har vi aldrig fortrudt, og i dag anvender vi mange af Zohos andre løsninger og anvender også stadig Charlotte som vores konsulent.

Normalvis siger man, at pris og kvalitet hænger sammen… Men vi har fået en høj kvalitet i vores løsning og til en meget fair pris.

Michael Pagter Madsbøll Salgschef, E-komplet

Udfyld formularen og vi vil kontakte dig hurtigst muligt

Er i interesseret i at høre mere, så kontakt os for en uforpligtende samtale om mulighederne for netop jeres virksomhed.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *