Kundedata synkroniseres mellem e-conomic og Zoho CRM

Med en integration til e-conomic, får du synkroniseret informationen på dine kunder. Altså skal du fremover kun opdaterer oplysningerne ét sted. 

Lad sælgerne konvertere ordren til en faktura

Zoho CRM and e-conomic

Produkter og priser synkroniseres direkte fra e-conomic til Zoho CRM. Det medfører at sælgerne kan oprette korrekte tilbud og ordre fra start (med de rigtige priser og produkter) og hvorfor ikke lade sælgerne konvertere disse til fakturaer? Med en integration til e-conomic kan du og dine sælgere lave fakturaerne direkte i CRM.

Er fakturaen betalt?

Den information kan du se direkte i Zoho CRM. Se kundens betalingsbetingelser og om fakturaen er betalt eller står til forfald. 

E-conomic status
e-conomic ID

Dine produkter og priser opdateres ét sted

Opret og opdater dine produkter og priser i e-conomic og få disse over i Zoho CRM. Så undgår du at priserne er forkerte og at sælgerne mangler et bestemt produkt. 

Integrationen som gør livet lettere for dig - og dine sælgere!

Spar tid og penge (og dobbelt arbejde)

Med integrationen (Årlig kr. 11.400,-) bliver samarbejdet med bogholderiet og salg mere flydende og ingen behøver lave arbejdet anden gang.

Synkroniseret kundeinformation

I stedet for at skulle rette kundeoplysningerne flere steder, kan I nu nøjes med kun at rette ét sted.

Se faktura og betalingsstatus i CRM

Salg kan nu både se selve fakturaen, som kunden har modtaget, men også se om den er betalt.

Lav fakturaerne direkte i CRM

Når sælgerne sidder klar med en ordre, kan denne nemt laves til en faktura direkte i Zoho CRM.

Sådan implementeres integrationen

Gratis demo af integrationen og dens muligheder
Book en gratis demonstration og få mere viden om hvordan integrationen foregår og hvad der bliver synkroniseret hvornår.
Det er her vi får indsigt i netop Jeres behov og i kan redegøre for funktioner der er vigtige for Jeres setup.
Undersøgelse af det setup i har idag
Vi starter med at undersøge hvilke felter I har i dag og hvad jeres behov er. Vi får indblik i hvordan jeres faktura flow er idag og hvordan i benytter e-conomic og CRM.
Afstemning og migration af data og produkter
Jeres nuværende data skal linkes mellem e-conomic og CRM. Det hjælper vi med, uagtet om det er et nyt setup eller om det er eksisterende. Det sikrer, at får en god start og bl.a. at jeres produkter og priser stemmer overens.
Integration
Der åbnes op for integrationen og jeres data synkroniseres.
Træning af medarbejdere
Det er altid godt at træne medarbejderne i nye tiltag og give dem viden om, hvad der nu er muligt.

Book direkte i vores demo kalender