Arbejd smartere med Zoho CRM

Forestil dig dette. Du holder en skål fyldt med din yndlings is. Du elsker dens søde smag i sig selv, men så opdager du de forskellige toppings – chokoladedrys, flødeskum, syltetøj, flødeboller, karamel og selvfølgelig kirsebær. Du er velkommen til at bruge alle disse toppings til at gøre din is endnu lækrere. 

Hvilken vil du vælge?

Ligesom is og toppings, ved vi, at et CRM i sig selv er et kraftfuldt værktøj, men når du tilføjer smarte funktioner (toppings), har du et CRM designet til at gøre dit liv lidt lettere.

Med dette i tankerne, lad os se på et par af de intelligente funktioner, der vil spare dig tid og gøre dit arbejde lettere og mere produktivt.

Tag en genvej ved hjælp af makroer

Der kan være kedsommelige opgaver ved indtastning, som du gerne vil klare med et museklik.
Vi ved, at du ønsker hurtige løsninger og har derfor taget skridtet og introduceret Makroer.


Så hvad kan makroer gøre for dig? 

Det er et værktøj, hvor du kan oprette regler og udføre dem når du ønsker – Opret en opgave, opdater et felt og send en e-mail.


For eksempel, lad os sige, at du lukker en aftale og modtager betaling. Du har en række af ting, du gør, hver gang og for hver kunde. Uden undtagelse.


1. Send en e-mail til din kunde om aftalen.
2. Konverter feltet “potentiel” til “kontakt”.
3. Tildel en opgave til logistikafdelingen om at sende produktet.


Siden du allerede gennemfører disse aktiviteter regelmæssigt på alle ordrer, vil brugen af makroer forenkle dit arbejdsliv.

Er du en superbruger af makroer og spekulerer på, hvad der er nyt i dette, har vi mere til dig.

Med makro dele funktionen kan du dele den makro du har oprettet med dine kolleger. På den måde vil de være i stand til at fuldføre de samme aktiviteter som du gør. Dine kolleger bliver lykkelige!

Masseredigering gjort nemt i ark

Redigering og at foretage ændringer i store mængder data er tidskrævende. Og konventionelle metoder som tredjeparts funktioner eller rapportering og at importere er ineffektive og fejlbehæftede.

Sheet View muligheden i Zoho CRM vil hjælpe dig med at generere og se poster i Zoho Sheet. Det er let at foretage ændringer, gemme og opdatere poster i din CRM-konto.

Denne funktionalitet gør det også nemt at tilføje nye poster. (Maksimalt 100 poster vil være tilgængelig i et enkelt ark, og du kan tilføje flere ark og opdatere dem).

Disse funktioner kan synes små, men de er meget nyttige og gør din arbejdsdag mere produktiv fra start til slut. Giv dem en chance og vær på udkig efter vores næste indlæg om salgsværktøjer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *